and I don't know if I've ever been really loved

matchbox twenty - by the hand that's touched me, well I feel like something gonna give

idag har följande saker fått mig att skratta så jag gråter:

and I'm a little bit angry well, this ain't over, no not here

- min pappa har gått med ett hål i sina byxor två dagar i rad.
- hålet är mitt på rumpan.
- detta är nästan lika roligt som när han gick till jobbet i lillasysters snobbenpyjamas.
- den var rosa.
- när pappa gjorde gesten för dricka, och både jag och syster pekade samtidigt mot sprithyllan.
- därefter lyckades vi göra how i met your mother high five, klockrent, två gånger på raken.
- min systers doktor heter Axel Ros.
- vi har citerat centralskolan hela kvällen.
- "den här låten skrev jag när jag gick på en slang... I walk on the slang lala"
- "som när man har legat med en kollegas fru, då borde man säga förlåt. förlåt."
- "eller om man har satt sig på nåns bebis så att den dog, då borde man åtminstone be om ursäkt!"
- systrarna östlund slog rekord i att städa köket efter hamburgerlagning på 2 minuter och 18 sekunder.
- marshall och itwasthebestnightever.com
- marshall och cat funeral.

not while I still need you around, you don't owe me, we might change

tja, det är dagar som den här, när jag har roligt med min familj, jag tänker att det inte är nån fara att bo hemma ett tag till.

yeah we just might feel good

fast roligast är nog ändå att det finns en läkare som heter Axel Ros. hihi.

I wanna push you around, I will, I will


jag måste döda dig nu, monika

Kommentarer
Postat av: julia

DU är rolig :D

och jag längtar efter HIMYM!

2010-12-15 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0