come up to meet you, tell you I'm sorry

coldplay - you don't know how lovely you are

nu är jag så jävla trött på att det är så jävla kallt hela jävla tiden. som tur är så finns det tre saker som förgyller mina kalla dagar. te, guds dryckesgåva till människan. mysbyxor, guds klädesplaggsgåva till människan. fårskinnstofflor, guds fotbonadsgåva till människan. löööv it.

I had to find you, tell you I need you, tell you I set you apart

för övrigt så sitter jag mest och lyssnar på musikhjälpen hele tiden. just nu kristian anttila, han är väl för go. och tidigare idag kollade jag på svenska hjältar-galan, och har fascinerats av människor som är grymma. stolt att va svensk ibland. inte för jag vet om mod och stort hjärta är så typiskt svenskt. i alla fall så tänkte jag att jag borde göra nåt bra just idag, istället för att bara sitta hemma i mysbyxor och dricka te. så har önskat låt till musikhjälpen, och alltså skänkt pengar till någon annan än mig själv eller idol-röstningen. och det kändes bra.

tell me your secrets, ask me your questions, oh let's go back to the start

barn är inte till salu. då var det sagt också. och så bara hoppas jag att dom kanske får för sig att spela min låt under nån av dygnets minuter när jag faktiskt lyssnar. men vet inte det jag. men tja, håll öronen öppna för M och en kick-ass motivering. eller, motiveringen var väl sådär, men låten är ju bäst i världen så kompenserar upp det lite.

nobody said it was easy, it's such a shame for us to part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0