det här är för alla dom som inte kom fram till andra sidan drömmen

eldkvarn - hösten fyllde våra hjärtan två älskande var vi

jag är så hungrig att jag skulle kunna döda en zebra. som simba. det är vid såna här tillfällen jag önskade att jag kunde laga mat, så jag slipper vänta på att någon ska komma hem och laga den åt mig.

och väskan är redan packad men jag vill inte gå hur lämnar man den man älskar?

annars så älskar jag sociala medier. jag älskar facebook, jag älskar bloggar och jag älskar min senaste kärlek twitter. men jag vet inte riktigt vart jag ska skriva saker. eftersom jag har samma, och enbart, tre personer som läser facebook, blogg och twitter, så jag sprider ut det lite här och var på denna gudagåva som kallas internet.

jag kommer aldrig att förstå det fanns en tid för länge sen när mitt hjärta var av sten

jag har insett att jag borde lyssna mer på eldkvarn. perfekt vinterhalvårsmusik! och plura är en goooooing. en knarkande goooing. men ändå en gooooing.

jag kunde lämna allt och alla jag bara bytte roll och scen

och nu börjar jag bli lite stressad. papi måste komma hem, måste äta, måste kolla HP! och måste egentligen sova klockan nio. men ack nej, mina kvällsplaner kommer gå i kras.

nu rullar tårar nerför kinden när jag kör ut genom Söder Tull ikväll ska jag bli full för kärlekens skull


Kommentarer
Postat av: Papi

"Fulla för kärlekens skull", en hitlåt även med 44:ans rockorkester... ;-)

2010-12-08 @ 06:59:22
Postat av: Fredrik

Om inte Håkan hade varit samma dag som Eldkvarn va här så hade det lätt varit värt att se dom

2010-12-08 @ 12:57:47
Postat av: Linda

sa jag att jag ska lyssna mer på eldkvarn? jag menar ju förstås 44:ans rockorkester. så dumt av mig. ;)



är det inte typiskt att när det väl händer nåt, händer det när det händer nåt annant nån annan stans? tråkigt.

2010-12-08 @ 14:27:04
Postat av: Julia

Jag gillar alla dina tre kommunikationsvägar på internet, i couldnt live without it helt enkelt!

2010-12-08 @ 18:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0