I should know who I am by now I walk the record stand somehow

joshua radin - thinkin' of winter the name is the splinter inside me while I wait

jag hörde trummorna på stan att, jag är färdig med alla julklappar? jaaaaaaa det är jag! så jävla skönt. nu äre bara att slappa fram till julafton, istället för att ha panik dagen innan. kan lägga den tiden på att klämma på alla paket och försöka lista ut vad folk har köpt till mig i stället. förmodligen är det bara fyrkantiga, hårda paket, inte mig emot!

and I remember the sound of your November downtown

och okej att jag inte är världens största julfantast, men det finns de saker som gör den här tiden av året sjukt värt:
- julgodis. fudge är det godaste jag vet. och knäck och kola, mm. för att inte tala om mintkyssar! mumma. listan är lång.
- glögg. så jävla gott.
- julmust. så jävla gott.
- pepparkakor. fattar inte varför man bara kan äta den här fantastiska kaka en gång om året? fast blir väl extra gott då antar jag.
okej, jag kan va sveriges största gottegris. men det är en del av min charm höhö. annan grej som är bra är att alla spindlar är döda. eller gömmer sig i alla fall.

and I remember the truth a warm December with you

hursomhelst, för att försöka få någon sorts julstämning blir det lite julmys med lite mysiga vänner ikväll. mysigt värre!

but I don't have to make this mistake and I don't have to stay this way if only I would wake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0