och det känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig som följer mig vart jag än går

lasse lindh - vi smyger omkring på tå, livrädda för att störa och vi har tappat våra ord och när vi väl hittar dom blir dom bara kantiga och fel

inatt sov jag i mysbyxor, tjocktröja, strumpor och dubbla täcken. och frös ändå. inte konstigt eftersom det bara är 11 fucking grader på mitt rum. skulle likaväl kunna sova i en snödriva. tråkigt.

och all skit som kommer ur min mun jag menar det inte men jag måste väl ändå mena nåt och är det nu vi ska bryta upp, gå skilda vägar och sånt

nu taggar jag inflyttningsfika hos mia, som förhoppningsvis kan va värmande med mina favoriter.

jag vill inte, vill inte! för jag kommer sakna dig så


Kommentarer
Postat av: julia

Fika gör en aldrig besviken!

2010-12-02 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0