stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan?

markus krunegård - står du som jag, på din balkong och vilar i kaoset som var?

jag har. så ont. i halsen. tänkte göra det mer dramatiskt med massa punkter, men tror inte att jag lyckades så bra. i alla fall så vet ni den där reklamen, med han vars spaggethi förvandlas till taggtråd? så känns det varje gång jag sväljer. att käka taggtråd. inte ens te är skönt att dricka för min lilla hals. då är det illa. ja, jag  tycker synd om mig själv. och att vara sjuk är inte min grej, jag blir handlingsförlamad. och eftersom jag annars är så vansinnigt aktiv, höhö, kan jag väl få slippa att va sjuk?

hallå! är du där? hallå? hallå! finns det nånting kvar?


och hur sjutton stavar man spaggethi egentligen? spaggetti? spaghetti? spagettih? pasta.

stjärnfall, stjärnfallet  är jag och du är himlen jag föll från idag

och så har jag och julia dragit ihop ett såkallat "dream-team". superfemma med fula människor. som man kan kolla på för att få en egoboost. och slippa känna sig ful. jag nämner inga namn, för tänk om dom stackars fula människorna googlar sig själva och kommer hit och får reda på att dom är med i en superfemma med fula människor? misär. (misär är ett ord som jag vill använda istället för tråkigt, precis som jag vill börja säga wicked istället för grymt. för då känner jag mig cool, höhö. jag vet att jag är en tönt.)

stjärnfall, stjärnfallet är jag och du är himlen för mig varje dag

och sen, är det ingen som vill skänka mig 13 000+, som jag i min tur kan skänka till musikhjälpen så jag kan få äta middag med filip och fredrik och mystery guest? fast jag skulle nog bli så starstruck och inte kunna säga nåt. men ändå, wicked!

trött som döden, vinterns korta dar är långa i år

Kommentarer
Postat av: Ragazza italiana

Gli spaghetti sono il piú conosciuto della cucina italiana.

2010-12-15 @ 21:50:51
Postat av: Julia

Den italienska ragatan skriver på utomländska, jag känner mig obildad...



Och vilken fulfemma sen, WICKED!

2010-12-15 @ 22:22:20
Postat av: Julia

Och snälla, filip och Fredrik är mina idoler! Pliiiis alla generösa människor som läser lindas blogg, hjälp!

2010-12-15 @ 22:25:06
Postat av: Linda

hahahahaa, italienska ragatan..

asså, middag med f&f hade varit så sjukt, enormt, jävla WICKED!

2010-12-15 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0