it's a free world and you're a big girl

deportees - you will never learn so you can dig your own grave without me

att göra ingenting är nog min största hobby. så jävla skönt att ha noll saker att göra, och bara göra inget. sitter här med en kopp te och väntar på att glee ska buffra färdigt nån jävla gång, men har ju inte bråttom eller måsten så kan sitta här utan problem. ingenting först kom ingenting sen kom ingenting sen kom ingenting.

you only see what you wanna see you only hear what you wanna hear

mer än så händer inte i livet. mest intressanta är att 11-åringen inom mig har vaknat till liv igen och jag har blivit all-in hardcore harry potter-nörd än en gång. jag vill ha söndriga glasögon och tatuera in ett ärr i pannan. jag vill gå på hogwarts. jag vill ha en trollstav, och en uggla. läser om sjunde boken, och fifan vad det är bra. och igår klickade jag hem alla filmerna, 49 kronor styck, billigt billigt! så nu kan jag och papi sätta harry potter-maratonet i verket på riktigt.

well you can do what you wanna do

kalla mig harriett potter. eller tönt. välj själva.

but you’ll miss the old me like I miss the old you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0