Så rätt att du ska göra misstag så att jag ser svart och vitt

steget - jag vill vara din kärlek, allt mitt är ditt

idag har det varit heldag med mina favoritsystrar. först lite middag på jensens, och därefter harry potter film 7, del 1. och jag har sagt till mig själv att jag ska sluta tjata om harry potter. (men jag kan inte! det är så jävla bra! jag ÄLSKAR allt som har med harry potter att göra! ååååååååh)

så rädd att jag ska glömma bort dig du är så långt bort just nu

i alla fall så fick mina systrar nog av mig och ett av mina alteregon, språkpolislinda. hur många gånger ska man behöva säga att det heter skurit, inte skärt? eller bytte, inte böt? och hur svårt kan det va att uttala chokladmousse? så efter ett tag, "linda, du är så ted". hihi, vi östlunds har HIMYM på hjärnan, inte mig emot!

vill ha kvar känslan inuti mig allt som är kärlek ger du

och just nu sitter jag och gör en blandskiva till bilen like back in the days. nivet när man inte hade en sladd man kunde koppla in iPoden med, när blandskivorna hade sin storhetstid. och det är faktiskt roligt. trots att jag måste behärska mig och komma ihåg att det faktiskt är en BLANDskiva, så bara kent och håkan håller inte. men hursomhelst, denna gången överträffar jag nog mig själv.

för dig finns jag finns du för mig? finns jag för dig? för mig finns du


åååååh. och ja, jag är småkär i ron. harry är en tönt. och jag vill vara hermione.

Kommentarer
Postat av: Julia

SMÅkär sa du? ;)



förresten har jag skärt mig i handen, jag var nyss och böt plåster!

2010-12-20 @ 10:17:44
Postat av: Julia

Fast nu ska jag knäppa dig på näsan och säga att man visst kan säga böt! Bara så du vet språkpolisen ;)

2010-12-20 @ 10:24:20
Postat av: Linda

neeej, stackars handen!

man kan inte alls säga böt! det är skitfult.. :P

2010-12-20 @ 15:13:03
Postat av: Linda

okej, där var jag nog drygare än vanligt, nu fattar jag, haha, du är rolig :D

2010-12-20 @ 15:13:35
Postat av: Julia

Hahaha ja lite trög ;)



men jo, det är med i svenska akademiens ordlista, på böjning av byta, i promise!

2010-12-20 @ 18:08:05
Postat av: linda

haha, jag tror dig ;) men ändå fult!

2010-12-20 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0