anywhere you go, anyone you meet

augustana - remember that your eyes can be your enemy

idag har jag återigen misslyckats i köket. skulle göra pannkakor, blev till familjeunderhållning. på dubbel sats lyckades jag få ut fem pannkakor. på riktigt. kom fram till att jag borde ha ett matlagningsprogram, bara så att folk kan skratta åt mig och förstå hur oerhört svårt det kan va att laga mat för vissa. så skulle jag kunna bli den nya jamie oliver, fast dålig och utan gullig brittisk brytning. eller den nya gordon ramsay (som jag älskar!), fast snäll och utan gullig brittisk brytning. och så skulle jag kunna bli känd, och bjuda in kändisar till min show. typ, "linda och håkan hellström lagar mamma scans köttbullar". "linda och filip och fredrik lagar toast". i think we're on to something..

i said well hell is so close and heaven's out of reach

nemen seriöst så ska jag kolla upp matlagningskurser.

but i ain't giving up quite yet, i've got too much to lose

och jag undrar lite varför mina vänner är frånvarande från facebook. blir lite tråkigt, och jag är inte direkt in the mood för monologer. fast att skriva ett blogginlägg är väl en sorts monolog? men ändå.

hold me down, sweet and low and i'll carry you home

kanske borde gå och sova istället, har trots allt en frunch-dejt med jullem och linn i ottan imorgon! sen tror jag minsann också att julstädning och lyssna på mina fina the perishers-album står på listan också.

rain is gonna fall, the sun is gonna shine

förresten så ser jag lite suddigt. hoppas jag behöver glasögon, för det tycker jag är tufft! eller så är jag bara trött.

the wind is gonna blow, the water's gonna rise

Kommentarer
Postat av: Julia

Förlåt för frånvaroheten, ill be better! På onsdag och framåt ska du få se på andra bullar :D



glasögon är inte så kul som det verkar!

2010-12-20 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0