all my senses

mando diao - when I said I didn’t care, you started searching for tomorrow

Idag var det praktik en stund, sen in till staden och fika med farmor och farfar. Mycket trevligt!

and all my senses seem to shine through the day

Lämnade in helvetes jävla mobiljäveln på telenor också, heeelt dum i huvet. Men nu hoppas jag att jag slipper se fanskapet igen, om den inte är hel och funkar som den ska förstås.

in your heart girl, I see a jealous butterfly

Sen till Shitlake. Bastu med räkmackor, negerbollar, maltesers och 100 grader. Inte helt fel! Och min kära följeslagare Grodan också såklart!



där har ni, Plankan och Grodan.

Nu ska jag ta och knyta mig, tro mig, jag behöver all skönhetssömn jag kan få. Ser lite lätt misshandlad ut efter bastuomgången.

Fast jag fattar inte grejen med skönhetssömn egentligen? Man är väl aldrig fulare än när man precis har sovit en hel natt? Uppsvullen, håret åt alla håll och orkar knappt hålla uppe ögonen. Fast, allt detta är kanske på grund av bristande skönhetssömn? Nog med filosoferande, så här sent ska man inte tänka, alls.

yes all my senses seem to shine in the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0