ät fett och socker tills du spyr

kent - eller bli en fyra-tonsmartyr

Jag fick min choklad. Sitter här och äter Japp, godaste godiset just nu. Samtidigt som det är supersize me på tv, ni vet han som bara åt mcdonaldsmat jättelänge, och blir jättetjock.

Men jag njuter av min Japp ändå, efter att ha ätit hamburgare... Jo, jag skulle kunna leva på skräpmat och godis. Jag är som ett pommes frites. Smal på utsidan, fet på insidan. Fast, det är väl bara än tidsfråga innan jag är tjock hela jag.

Meeeeen, man lever bara en gång, varför äta nåt som är äckligt? Och ibland (läs: ofta) får man faktiskt unna sig!

vi blev som dom andra

Kommentarer
Postat av: Grodan

haha Lev livet medd godis :D! Sitter här med mig Center du kan få Bjudbiten imon ;)

2010-02-03 @ 22:29:29
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0