did you wanna be the president?

keane - we're tumbling down we're spiralling tied up to the ground

Idag vare syo-dag på ED. Jag har inte fått nån uppenbarelse över vad jag vill göra med mitt liv. Jag vill nog mest slippa bli vuxen och slippa skaffa mig ett liv på riktigt.

I'm waiting for my moment to come

Men ändå, för att lyckas få bra betyg (G..) för att kunna komma in på nån utbildning nångång har jag försökt, verkligen försökt, att plugga naturkunskap. Men fan ta det ämnet. Snälla, jag valde Samhäll för att slippa det typ. Jag skulle lika gärna kunna läsa Bibeln på kinesiska, och förstå ungefär lika mycket. Jag är Naturkunskapslektiker. Fattar ingenting.

I only see my dreams in everything I touch

Så för att få ur mina aggressioner funkar leka med den lille, gulliga hunden, skrika lite, lyssna på Revolt III på repeat några gånger, som perfekt terapi.

Nu ska jag återgå till min kinesiska bibel.

Did you wanna be a winner?
Did you wanna be an icon?
Did you wanna be famous?
Did you wanna be the president?
Did you wanna start a war?
Did you wanna have a family?
Did you wanna be in love?

Kommentarer
Postat av: julia

Ingen uppenbarelse, det är arbetslösheten som väntar på oss!

2010-02-23 @ 21:30:53
Postat av: Anonym

Känns som Kinesiska skulle vara lättare ibland faktiskt! Arbetslösheten här kommer vi !!!!!!!!

2010-02-23 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0