ever the same

rob thomas - fall on me, tell me everything you want me to be

MM, dåligt med uppdateringen här ja.

Jag har hunnit med utgång, med livets förfest, det blev inte som vi tänkt oss, vi kom inte in på Bongo, fick inte se Hästpojken, men ändå värt! Sen har jag hunnit med trevlig Disney-kväll, jobb, hälsat på hunden, Spa-kväll på Stora smärtans dag med min hjärtevän Ida, träning, fika och jobb. En mycket upptagen kvinna minsann.

Och idag står på schemat: ät semla. Det är ju faktiskt bara fettisdagen en gång om året ! (Fast, varje dag är fettis-dag för min del minsann...)

Och det är såååå värt med sportlov. Trots det att jag har räknat ut att jag måste ställa klockan varje dag. Så kan det va när man är så upptagen hela tiden!

Fast ja, mest är jag upptagen med att göra ingenting.

forever with you, forever in me, ever the same



Kommentarer
Postat av: Sofia

jag är också upptagen hela veckan, men mer..skönt upptagen, right? (:

2010-02-16 @ 17:54:00
Postat av: julia

linda osten ostlund, du uppdaterar dåligt tycker jag ;)

2010-02-17 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0