krossa allt

kent - men kärleken finns där en gång, bygg nåt vackert eller krossa allt

Nu har jag varit så där dålig med uppdatering igen (mitt liv är varken händelserikt eller intressant höhö ;)

Men i torsdags, efter en helvetesdag i skolan med tre prov, var i alla fall jag Mia Sofia och Julia och firade Filippa (som fyllde år för två månader sen..).Jensens. Det var värt!

Var på bio i fredags med Linn, Shutter Island. Herrejävlar vilken film. Vet inte om det är ett postivit eller negativt herrejävlar riktigt, men den är helt klart värd att se. Inte bara för att det är Leonardo DiCaprio, utan för den var spännande. Och jävligt twistad och skruvad, jag fattar ingenting.

när ska jag lära mig att ingen är hel? att allting är mer eller mindre trasigt

Och igår var det mest att kolla film. Tre stycken hann jag med höhö. Drog hem till Wendel på kvällen, med Ida och Tessi, mycket trevligt. Såg 2012 då, också så sjukt spännande. Jag får lägga av med överdrivet spännande filmer, min kropp pallar inte stressen höhö.

nej, det är bara du och så har du ju mig men jag är ingen man kan räkna med i kris

Och idag var det jobb. Nivet en sån där dag när ingenting går som man vill? När man får brännskador på fingrarna när man steker bacon eller tappar en kopp och skrämmer livet ur gäster typ. Så nu ska jag sova.

Eller först ska jag packa och greja till Rom lite minsann, vi åker förfan på onsdag! Herre.

och när ljuset släcks så ska du va min


Kommentarer
Postat av: Grodan

herrejävlar för bilden. haha!

Faan för er som ska till rom! FUSK

2010-03-01 @ 09:55:44
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0