men vad bryr jag mig om det nu

florence valentin - du är värd mer än asfalt och snöblandat regn

Spotify och tekoppen.

Och idag är det söndag, vilket betyder att det är måndag imorgon. Usch. Tillbaka till skolan, som jag inte har varit på på en hel vecka, och som jag inte har saknat alls. Hm, men bara några månader till sen är det aldrig mer tillbaka dit!

Helgen har varit bra. Fika med Julia och Sofia, mycket värt. Sen filmkväll, från klockan 18 till 4. 7 American pie-filmer att se, det tar sin tid. Och American Pie i all ära, meeen, sju på raken kan bli lite för mycket naket för en kväll. Faktiskt.

Och sen höll jag på att köra på en katt på vägen hem. Jag hatar att köra bil i mörker. Och nej, det är inte för att jag kan köra på små, oskyldiga djur eller krocka med en älg eller köra av vägen för att jag inte ser när den svänger. Det värsta med att köra i mörker är att jag inte vågar kolla i backspegeln, för att jag tror att det ska sitta en zombie eller ett monster à la Instängd i baksätet. Jo, jag kan va världens töntigaste tönt.

Och idag vare mest sova, och middag hos farmor och farfar, mycket trevligt det också.

Det var helgen i stort. Och just det, har fixat balklänning också. Ett problem ur världen !

Största problemet just nu är annars vecka 6. Hur mycket plugg som helst, så jag vill mest försvinna en vecka. Men sen kommer Linn hem på torsdag, och på fredag är det Bongo och Hästpojken och på lördag är det Disney-maraton. Så, slutet gott, allting gott.

ikväll vill jag vara vän med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0