skyll dig själv, inget händer här

håkan hellström - vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år

Nuu, när man slutar klockan 10 efter en misslyckad provskrivning och lite projekttid, har man tid med massor hela dagen. Jag är i stort sett färdigpluggad, mätt, och facebook-uppdaterad och klockan är bara två. Då har jag tid att åka till Shitlake och ta hand om en sjuk Ida. Bästa boten? En god vän, en film och massa godis och fika såklart! Kan hända att det blir lite BLOSSA lättglögg, om dom inte har slutat sälja det än? Vore ju vara väldigt sorgligt i så fall...

och dom säger bla, bla, bla, bla du fattar ingenting

Nu sitter jag här och lyssnar Hästpojken, kan inte sitta still! Caligula väntar nog ändå lalala. Taggar sönder fredagens äventyr. Och sen taggar jag sönder att Linn kommer hem imorgon också! Herregud, människan har varit borta i typ, 7 månader. Vi är vana att vara ifrån varann 7 timmar max, och nu kommer hon hem! Sååå värt.

Min mening med detta är att man borde sluta tidigt varje dag, för att hinna med livet också. Ja, Julia, jag säger då det, alla skolor borde va som Kitas!

Och sen så tror jag att honungsmackor och ett glas oboy kan va det godaste som finns.

och du svarar cha, cha, cha, cha ni får mig vart ni vill



haha, ja, här är vi. Vi två, 17 år.



Kommentarer
Postat av: julia

Visst är det sjuuukt värt :D Gilla på tidiga dagar!

2010-02-10 @ 15:08:46
Postat av: Grodan

Jag mår redan bättre Tack Plankan <3

2010-02-10 @ 20:58:38
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0