små korta stunder

hästpojken - jag tror jag stannar kvar, för ingenting är som du

Jag skrev nyss ett jättelångt inlägg men det försvann. Så nu skiter jag i det.

Tröstar mig med i MUSIKENS tecken* på Spotify. Det är dock lite svårt, när pappa sitter i ena rummet och spelar gitarr, och syrran i andra rummet och spelar trombon. Det resulterar i högsta volym i högtalarna och det kan resultera i tinnitus. Men det skiter jag i.

*världens bästa spellista

Fast det hade visst inte försvunnit. Så kan det va.

och ingenting är som vi är


Kommentarer
Postat av: Grodan

Läste vårat brev bråk . hahahaha ! älskar att vi är dom drygaste i Sverige! <3

2010-02-08 @ 17:09:53
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0