something anything

travis - in my memory there's a part of you that's gone away

Hm, behöver jag säga att jag sitter här med Spotify och tekoppen? Jag får inte nog, och jag tror att jag och mina kära vänner har lyckats skapa världens bästa spellista i hela världen, på riktigt. Lite stolta ska vi vara! Och alla andra borde vara avundsjuka för att dom inte har världens bästa spellista på sitt Spotify. Well said.

to keep my mind from wandering, I'm wondering, to keep my self from falling in, I'm following

Idag har jag sorterat fakturor i det oändliga. I bokstavsordning, sen efter datum. Detta har fått mig att komma på att jag aldrig ska jobba med varken kontorsarbete eller ekonomi. Så det här med praktik är givande måste jag säga. Och skönt att kunna hjälpa papi lite också.

Och så tränade jag med Wendel, herregud vad jobbigt. Men kul!

something anything just to keep believing, just to keep me breathing for a moment longer

Och sen, så ska min familj skaffa hund. Herregud, hur ska detta sluta? Alla som känner familjen Östlund, vet att det inte ens är nån idé att ringa på hemtelefonen, för det är aldrig nån som orkar masa sig upp ur soffan och svara. Och man behöver inte plinga på, det är ingen som kommer och öppnar. Det är bara att kliva rätt in för att hitta familjen utspridda i hemmets alla soffor. Tragiskt, men sant. Vi är lata helt enkelt. Och nu ska vi ha en stackars hund som vi ska gå ut och gå med, herregud. Meeeen, vi är kärleksfulla eller nåt, och jag, som är hundrädd och inte fattar grejen med husdjur, kommer bli kär i den.

Stäng

Den till vänster. Mitzie. Hur kommer jag kunna låta bli att älska hundjäveln?

Nu ska jag sova, ytterligare en dag av sortering framför mig. Men först, ett avsnitt OC.... MM!

I'd tell you anything, if I had anything to say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0