so, help me decide

matthew perryman jones - don't want to let you down

Jo, jag har spenderat hela helgen på mitt andra hem, Stora hotellet. Och det var tur att jag gjorde det, herrejävlar vad mycket snö det är! Sverige, vad händer?

Att åka iväg till Rom och plusgrader om mindre än två veckor sitter inte heelt fel.

Men, vad jag har saknat min egen säng..

Lille Mitzie är hemma nu också. Hon är nog det sötaste jag har sett, någonsin. Jo, mitt iskalla djurvänshjärta börjar smälta..

Och jag är inte redo för skolan imorgon heller. Jag hoppas på ännu mer snöstorm så dom ställer in skiten. Och som det ser ut så är det inte omöjligt.

Det här var ett jävligt ovärt inlägg, så därför gör jag det lite mer värt med bästa låten just nu. Eller ja, en av dom..



wouldn't that save you

Kommentarer
Postat av: Gradan

Å mera snö kommer de att komma ! som du sa vad händer ?!

Jag hänger med till ROM !ta mig härifrån!

2010-02-21 @ 20:27:12
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0