som nu som då är jag kluven

andreas grega - dom hade mycket att säga, men vad var det dom sa?

Idaaag, har jag varit så duktig och pluggat i typ en timme. Det mesta på jag vet inte hur länge. Det där med att plugga har liksom fått vänta lite, men idag så ! Men jag kan det ändå inte. Vad är grejen med att sitta och stirra ner i en bok skitlänge, och sen ändå inte komma ihåg nåt?

Ne, så det där med att plugga är överskattat och ovärt! Där har vi en timma i mitt liv som jag aldrig får tillbaka igen...

Det är därför jag alltid förlitar mig på "upp-poppningen". Att man sitter där, ser frågan och hoppas på att svaret ska poppa upp i huvet på en. Det är något jag och Mia har förlitat oss på många gånger, och vi har minsann klarat oss utan större problem!

Nåt som däremot är jävligt värt, är bandsläpp till Peace&Love idag! Blev attackerad av en överlycklig Sofia, Shout out louds kommer, så nu får vi med oss henne utan problem också, vi gillart! Och att Andreas Grega kommer också är inte heeelt fel.

Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås.

för nu som då är jag alltid på väg


Kommentarer
Postat av: Grodan

Pluggat med idag, är så stolt! höhö. men nu är de slut med pluggande på ett tag :D



Tagga fredagen Plankan :D <3

2010-02-09 @ 21:43:27
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0