vad vore jag utan dina andetag?

kent - jag vet att du sover, känner värmen från din hud

Jag insåg nyss! Att idag firar jag 2 år med Kent, haha.

För exakt två år sedan, 9e februari 2008, var jag med Linn och stod i garderoben på en Kent-konsert. När det inte var nåt att göra fick vi gå och kolla på konserten. Och då, nångång när dom spelade Socker eller Utan dina andetag, blev jag frälst. Hade alltid hatat Kent innan, men sen fick jag nån sorts uppenbarelse av guden Jocke Berg & co.

Haha jag vet, har jag sagt att jag är Sveriges töntigaste tönt?


jag ryser.
jag var där, jag såg det här, inte konstigt att jag blev kär?
(det var inte alls meningen att det skulle rimma, gud så töntigt det lät :P)

och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag

Kommentarer
Postat av: Grodan

hahaha Nörd Plankan, men du jag gillar dig ändå!

Är nästan kär i Columbus !

2010-02-09 @ 21:55:54
URL: http://iddarojens.blogg.se/
Postat av: julia

Vet du vad jag undrar? Jo, vad gjorde du innan du blev kentifierad egentligen? ^^

2010-02-09 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0