you would not believe your eyes

owl city - i'd like to make myself believe that planet earth turns slowly

Vad har hänt med dålig uppdatering?

Jag har i alla fall hunnit med snö-rugby, en hårklippning, den första studentfesten, bowling med Julia, Fredrik och Sofia, lite TP-kväll, och träning. Väldigt värt sportlov får jag säga!

cause evertything is never as it seems

Och nu är det så att det snöser ute. Som faan. SMHI uppmanar alla att stanna inne, det är klass 2 storm-varning ute, och här är jag, ska jobba klockan halv sju imorgon. Att köra bil då, är lite som självmordsförsök. Så, vad gör man då? Jo, man spenderar en natt gratis på hotellet! Hotell-rum och få sova lite längre. Jag klagar då inte!

i fall asleep

Kommentarer
Postat av: Grodan

så värt sportlov ! hehe. helvets snö och faan att man ska börja jobba klockan 6 imon, får köra i 40 km in till stan!

2010-02-19 @ 22:07:27
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0