-

Nu sitter jag här, nyss hemkommen från jobbet, utan spotify.

Det finns en enda nackdel med att gå på konsert (förutom att det kostar pengar, meeen det brukar vara värt varenda öre!). Om vi tar Kent. Låtarna är inte riktigt lika bra o-live, och ingen annan musik är ens i närheten av likabra som Kent. Så här sitter jag, utan musik, som väl aldrig har hänt innan. Men, den här känslan lär gå över om en vecka. Eller några stycken..

I alla fall sitter jag här med min Peace & Love-biljett i handen! Inte illa! Jag taggar söndeeer.

Nu ska jag gå och försöka bli av med illalukten som alltid sätter sig på händerna efter jobbet, sen göra Linn sällskap på jobbet. Underbart söndagstidsfördriv. Bättre än plugg och städ i alla fall såååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0