för att lämna tillbaks den undanflykt som jag stal

kent - den här känslan som jag har är inte min, den blev kvar är den din? den smakar som du

För en vecka sen, gick vi upp och ner för Via del Corso och shoppade massa, stannade lite vid Piazza del Popolo, satt i solen och åt italiensk glass och levde livet.

Idag har jag varit hos läkarn, skolan fullproppad med redovisningar och tränat.. hmmm, inte riktigt okej.

Helgen som har gått har varit bra i alla fall. Det var utgång i fredags, spa-dag och melodifestivalfinal hos Ida i lördags, jobb och fika med Sofia och Julia i söndags. Toppenhelg så att säga!

snälla du förlåt mig, jag glömde vem jag var

Och sen kan jag ju skryta med att jag har serverat Rudolf aka Marin Beck aka Peter Haber frukost. Var lite sugen på att ge han en negerboll och säga: "varsågod, här får du ett wienerbröd." höhö.

snälla sluta lyssna, glömt allt jag sa jag mår bra, du måste lämna mig ifred

Dagens händelse var i alla fall när Sofia redovisade om sin hund, började asgarva, kunde inte slutföra sin redovisning, men fick fram "vi hade så roligt i Rom!" haha ja. Och Christopher höll en rörande redovisning om klassen och Romresan, och jag gillar min klass. Synd bara att det ska ta tre år för en att inse det, när det bara är tre månader kvar till studenten... IIIH ! Bara tre månader! Herrejävlar.

Och på fredag är det Kent. Jag taggar sönder. Ge mig fredag nu !!

vill du hjälpa hjälp dig själv



Kommentarer
Postat av: Sofia

blir nästan rörd till tårar! men glad för att det blir 3 roliga månader! :D

2010-03-15 @ 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0