i'm only spinning

jack's mannequin - I'm keeping quiet til there's no more sirens

Igår firade vi Mia, var och såg Remember me. Herrejävlar vilken film. Jag pallar inte såna filmer egentligen, sorgliga, jag är i mental obalans i en månad efter sånt. Men ändå är det alla såna filmer som fastnar och blir favoriterna. Hm.

I'll find my words when there's no one talking

Och Ida var här idag också, vi kollade mest New Moon. Eller, njew mjoon. Hihi, grymt!

I have got no choice be patient, I am getting to the point

Annars är jag mest hur hungrig som helst, magen kurrar i 120 decibel typ. Men nu känner jag lukten av köttfärsdipp, mumma för magen!

I can't remember when the earth turned slowly

Och jag har redan tröttnat på det här med blogg, detta kändes mest jävligt ovärt, så ja, snart är den nog borta.

I lost my place but I can't stop this story


Kommentarer
Postat av: din största beundrare!

Börja skriiiiv igen dåååå! Jag vet inte vad jag ska göra utan din blogg, lindaostlund.blogg.se in my heeeaaart! <3<3<3

2010-04-27 @ 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0