ROMA

I onsdags kom vi hem från Rom.

Och vad kan man säga? Rom är underbart, och det var bästa veckan på länge. Neandertalarn Mia, Partypinglan Sofia, Förförerskan Filippa och Dryga jag skapar ett oslagbart team, the fantastic four, och har så jävla kul hela tiden. Hela klassen är grym också för den delen.

Man kände sig som världens största tönt som gick runt och fascinerades av gamla stenar och ruiner. Det var ju faktiskt studieresa och alla vi språkare är töntar.. Men ja, 6 dagar kulturellt och historiskt nånting, och 3 nätters festligheter, det var toppen. Höjdpunkten var nog ändå modellfesten med 50 manliga modeller och så vi. Roligaste kvällen i mitt liv typ.

Och det är inte alls kul att va hemma i snön igen, jag hade gärna stannat i Rom fram till studenten. Men man kan inte få allt.

Och ikväll taggar jag en till lyckad kväll i mitt liv, det blir 19-årsfest tillsammans med Ida och Linn.

Älskling det är livet, som leker, det leker med oss nu.


Hela klassen. (Förutom Filippa, Ida och Emelie)
Världens roligaste människa

















Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA jag dör. jag tror roligare vecka i sitt liv får man leta efter! :D

2010-03-12 @ 13:28:24
Postat av: Patrikdiana

Nice site, keep up the good work!

2011-10-27 @ 11:30:17
URL: http://patrikdiana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0