a lovestruck Romeo

the killers - sings the streets of serenade

idag har jag åstadkommit följande: misslyckats brutalt med att baka en kladdkaka. verkligen brutalt. det luktar fortfarande jättejättemycket bränt i hela huset.

laying everybody low with a love song that he made

efter detta lyckades jag ta sönder en propp. eller vad man nu gör med dom. och sen inte veta hur man lagar det. mest för att jag har vägrat lära mig för att proppskåpet befinner sig på ett sånt äckligt ställe (läs: källarn)

find a streetlight, steps out of the shade

om jag någon gång har sagt att jag är redo att flytta hemifrån så tar jag tillbaka det.

says something like, "you and me, babe, how about it?"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Linda då, sånt kan ju till och med barnen på Ung&Bortskämd :P

2010-11-23 @ 21:37:02
Postat av: Linda

aouch ;)

2010-11-23 @ 22:32:34
Postat av: julia

Jag tror alla är redo när dom måste vara det, det kommer gå bra ska du se :)

2010-11-24 @ 00:02:49
Postat av: julia

och du kan fp gå i kladdkaksskola hos mig :D

2010-11-24 @ 00:04:09
Postat av: Linda

åh, det skulle va en ära, du är ju trots allt kladdkaksproffs! :)

2010-11-24 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0