gud, jag har glömt vem jag var, jag kan inte längre se klart

[ingenting] - alla mina drömmar har slagit in men allt mitt drömmande har gjort mig blind

recept för en ultimat fredagkväll:

4 goda vänner
4 portioner god mat
1 kilo godis
2 liter läsk
2 timmars idol
2 omgångar intensivt buzz-spelande

gud, jag har glömt vart jag ska jag vill springa rakt in i dina andetag

sen idag ringde klockan 06.45, sen trillade jag i en snöhög.

så att jag känner jorden och himlen

sen jobbade jag där jag mest fick torka upp en unges spyor. och en dryg pappa som tänker "nemen jag är på semester, jag behöver inte torka upp min unges spyor" och mest bara pekade vart dom var och sen gick. tur att man har blivit härdad efter 2½ år på det där stället.

i mina lungor och i mina händer

och nu laddar jag om för jobbomgång nummer två, där det är jag, 100 fulla gubbar, och hela hotellets smutsiga toaletter. så spenderar jag min lördagkväll, mysigt!

låt floden komma låt den skölja över mig

nu blev det här väldigt negativt, men jag gillar faktiskt att jobba. på riktigt. när jag slipper spyor och fulla gubbar i och för sig.

genom mitt hjärta och hela min själ

Kommentarer
Postat av: Julia

Världens bästa recept!

2010-11-27 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0