har du hört?

kristian anttila - killen tuggar stål och sväljer taggtråd

Julia om mellan krigen:
Uppdatera eller dööö!
Med ovänliga hälsningar anonym stalker

hahaha, jag skrattar på mig.

kometen typ krockar med jorden

Okej, detta inlägget är tillägnat min anonyma stalker Julia.

förresten har du sett mitt smink?

Sedan sist har följande konstaterats:
- Förfest sker bäst tillsammans med Five Greatest Hits.
- Bongo is the place to be.
- Men har sveriges suraste och otrevligaste dörrvakt.
- Och sveriges sämsta garderobssystem.
- Malte är sveriges jobbigaste människa.
- Tequila är roligt.
- Det är superbra när ens föräldrar läser ens blogg och förstår allvaret i sitt barns frustration och därför hjälper till att renovera det äckligt fula rummet med dom äckliga gröna sofforna.
- Nu har jag istället ett rum som jag stortrivs i som är supermysigt i där jag vill mysa med te, filtar, kuddar och bra musik hela tiden.
- Robins och Håkan Hellström får mig att skratta och le en halvtimme i sträck.
- Att sura gäster likaväl kan stanna hemma och sova i sin egen säng och äta sin egen frukost så dom får det som dom vill och slipper klaga.
- Thanksgivingmiddag är väldigt amerikanskt men trevligt.
- Majsbröd kan va det godaste jag ätit.
- Att bara för att alla spindlar vet att jag hatar dom, ska dom terrorisera mig extra mycket.
- På riktigt så tror jag att jag råkar ut för dom mer än någon annan. Usch.
- Bara för att detta tillägget är tillägnat Julia bemödar jag mig att använda "pilenuppknappen" och stora bokstäver.
- Det är jobbigt att nån i NY har försökt hacka sig in på min facebook så jag var tvungen att byta lösenord som jag alltid glömmer.
- Borde byta tillbaka, mitt lösenord är bulletproof.
- Jag borde inte läsa verklighetsbaserade böcker, jag lipar sönder.
- Låten "I don't like mondays" har haft extra stor betydelse idag.
- Jag är jättedålig förlorare och börjar gråta när jag får 150 minuspoäng i 500.
- Höstmysmusik à la John Mayer varvas perfekt med höstsvängmusik à la Kristian Anttila.
- Fast just det, det är vinter.
- Snön är fin om jag slipper va ute och frysa.
- Nu ska jag äta pizza och bänka mig framför tvn.

men skitsamma jag tar sig sann eller falsk, offer eller tyrann


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket superbra inlägg :D löööv it!



och pilenuppknappen heter shift, hihi

2010-11-22 @ 20:54:25
Postat av: Julia

Förresten såg jag inga storabokstäver :P

2010-11-22 @ 20:56:56
Postat av: Linda

haha, shift är det ju den heter! tack ;)

2010-11-23 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0