ser hela stan sjunka

håkan hellström - som titanic med alla ljusen tända

idag har jag träningsvärk i varenda muskel i hele kroppen, i muskler som jag inte visste att jag hade, och träningsvärk i muskler som inte ens finns. så ont har jag i min stackars kropp idag. men så får det va. gott att träna igen. jag kan ju försöka lura mig själv till det..

en sån där natt då vi behöver någonting

nu när jag har börjat med hurtigt liv kanske jag ska börja äta grönsaker också? höhö, eller hur.

som hjälper en över svarta vatten

dagen spenderades i alla fall på jobbet, sen på ica maxi och ja, jag har nog lite fobi för stora folkmassor, och folkmassan var galen. min mamma var dock rutinerad och gasade på med kundvagnen när jag själv trängde in mig i ett hörn och gömde mig. att storhandla i rusningstid på maxi är nog nåt man får lära sig genom livserfarenhet.

och vi går ut och brinner upp i natten

i alla fall, ledig hele helgen, igen - chocking! så den ska spenderas med mamma/dotter-kväll, idol och plankstek, och resten av helgen ska jag inte göra nåt. elleeeeer?

och skyller allting på våra fyllehuven

håkan imorgon. om det var nån som missat mitt tjat.

undanflykter och självanklagan

och om jag inte får höra shelley, som är den bästa låten mannen nånsin gjort, så blir jag lite ledsen.

jag ser domen i dina ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0