sjung för mig igen du lät som snöfall

kent - jag håller andan med dig för jag vet hur du känner

kul att vakna upp i snöstorm. eller inte. fast om man får stanna inne hele dan, under täcket, i pyjamas och missbruka te så är det lite mysigt..

sjung om dom gånger vi delade ett liv med en blick

annars har jag sett ung och bortskämd, och vet inte om jag skratta eller gråta. mest, tröööga föräldrar! på riktigt, det är ju inte barnens fel att dom är odrägliga och bortskämda? jag tackar mina föräldrar för deras otröghet, jag kan ta hand om mig själv och jag är inte odräglig och snobbig. så det så.

och i vårt land så får man inte va förmer

det skulle va det där med min bristande kunskap i att laga mat... som väl är nödvändigt för att kunna ta hand om sig själv. men äsch.

det här är sverige, snälla gråt när ingen ser

syrran fick på tal om nåt helt annat en STOR burk med dumleklubbor, och gud så gott det är. fast ogilla att man småäter tre stycken i timmen. jag borde ha någon som slår mig så fort jag småäter, en personlig jag-slår-dig-jättehårt-om-du-trycker-i-dig-mer-socker-idag-vakt.

det finns inga ord för det på det här jävla språket

fast det vill jag ju inte. jag gillar att småäta. mer gillar jag dumleklubbor.

jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Kommentarer
Postat av: Julia

Den lilla detaljen att du inte kan laga mat ;)

2010-11-09 @ 19:38:38
Postat av: linda

ja precis, petitesser ;)

2010-11-10 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0