we'll do it all, everything, on our own

snow patrol - we don't need anything or anyone

idag var planen att gå upp hyfsat tidigt, ta tåget in till stan och hinna träffa Ida innan hon sticker till thailand. men icke. för just det, det är snöstorm, jag bor två mil från storstan, och kollektivtrafiken funkar inte när det är snö.

if I lay here if I just lay here would you lie with me

på riktigt sverige, skärpning. vi vet att det varje år, runt den här tiden, kommer snö. för det är så sverige funkar. och ändå hamnar hela sverige i chocktillstånd så fort snön börjar falla. bilar kör av vägar, folk får panik, och kollektivtrafiken slutar funka. vi bor i ett iskallt IKEA-land, så för fanken, lär er.

and just forget the world

och på riktigt, vadå växthuseffekt och att det bara blir varmare och varmare? med såna här dundervintrar , så känns det lite bullshit. kanske för att jag alltid trott att växthuseffekten och klimatförändringarna är ett påhitt. fast tja, jag är ingen klimatforskare direkt, men ändå, känns sjukt överdrivet.

I don't quite know

och alla isbjörnar som dör för att det är för varmt på nordpolen kan komma till sverige, dom kan få bo i min trädgård.

how to say how feel

på tal om nåt helt annat så stör jag ihjäl mig på folk som har ett album utöver sina profilbilder på facebook med namnet sitt eget namn/me/jag, och 40 bilder på sig själva. usch. och såna som lägger upp album med namnet träning och lägger upp bilder på sina äckliga muskler. usch. det är inte ens snyggt, skärpning.

those three words are said too much

folk alltså. vad jag stör mig på såna idag. sicken tur att jag bara behöver sitta hemma, och mysa, dricka te och kolla på tv, med bara jagsjälv som jag inte stör mig så mycket på. höhö

they're not enough

förresten finns det nog bara två låtar i hela världen som kan spelas på radion hela tiden, på alla radiokanaler, och spelas i alla spellistor, som alla i hela världen har hört en miljon gånger men ändå aldrig bli uttjatade. snow patrol - chasing cars, och the fray - how to save a life. så det så.

just know that these things will never change for us at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0