vad gjorde vi av tiden?

andreas grega - vad gjorde vi av alla dessa ord?

idag var det jobb, sen lunch med hele familjen Östlund (minus anna som är i turkiet, den jäveln) jensens. det absolut bästa med jensens, förutom att deras såser är dom godaste i världen, måste vara att maträtterna serveras med noll grönsaker som man måste besvära sig med att pilla bort.

vad gjorde vi av äventyren och drömmarna vi såg?

sen träffade jag sofia och julia en sväng, för att sedan dra vidare och ha hockeykväll med ida, anton, wendel och emil. ja, anledningen till att jag skrev ut allas namn var för att jag vill verka cool för att jag har många vänner. hihi

vad gjorde vi för lite?

och sen är jag ägare av en fin liten plastklump, som funkar utmärkt som mobil. jag kan ringa, jag kan smsa och jag kan spela quadrapop, så jag har allt jag behöver.

mellan botten och stjärnorna, där va vi förenade

Kommentarer
Postat av: Grodan

haha du är så cool som har såååå många vänner ;) hihi. vi måste äta på Jensens snart var väldigt längesedan nu, för mig då.

2010-11-03 @ 21:15:27
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0