while waiting for the glory days to come

johnossi - I sing a song

idag har jag ätit: två rostade mackor, en kanelbulle, en ostfralla, en banankaka, x antal pepparkakor, x antal chokladflarn, x gram pepparkaksdeg. borde kanske döpa om den här grejen till tjockisbloggen?

cause I know, there´s a lot of things to think about

för först var det fika med mia, filippa och sofia. sjukt värt.

like Friday maybe you´ll be there

och sen vidare för att fika med ida. fyra favoriter - Ida, pepparkaksdeg, B-L-O-S-S-A lättglögg och picknick i min säng. sjukt värt.

with the needle and thread for broken hearts, you´ll fix mine and I´ll fix yours

tror vi lyckades utan att spilla, annars är min bäddmadrass fylld med coca-cola, te, oboy, och glögg-fläckar. så kan det va när bästa pick-nickstället i världen är min säng.

and then we´ll mix them in a love bowl

och så fick jag en spontangåva av Ida också. bara för att jag är en sån superduperdunderbra vän, hihi. nej, men det var fint, och jag blev rörd till tårar. det är minsann ida som är den superduperdunderbra vännen.

well, sorry I got carried away but the truth will rise and remain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0