behöver lite kärlek från fel sort

håkan hellström - och sympatier från fel håll

kort jobbdag, följd av en snabb shoppingrunda på stan. undrar vad expediten tänkte när jag betalade min gråa kofta iklädd grå kofta och gråa strumpbyxor. grått är mysigt.

för inget är logiskt

och så är jag nyfriserad. det är kort. så jag ser lite ut som en pojk. inte riktigt så kort, men ändå. och så får det mig att se mycket yngre ut. så om jag såg ut som 15 innan, ser jag ut som 12 nu. så om ni ser en blond, 12-årig pojk på stan så kan det va jag.

för att ingenting är magiskt

nu sitter jag här och lyssnar på intervju med håkan hellström (imorgon kommer skivan! iih), och blir lite bitter över att jag själv inte pratar med göteborsk dialekt, eller är lika go som en göteborgare. så jag måste nog flytta dig en dag, och inte göra mina egna barn den otjänsten av att inte vara göteborgare...

och det är så tragiskt, så jag springer tillbaks till dig


Kommentarer
Postat av: julia

Gråsugga ;) haha, förlåt! nej men grått är höstmys :D



och jag är din pojk-kompis, så du kan vara lugn!



Och flytta inte ifrån mig :( även fast jag inte skulle ha något emot att hälsa på typ varje vecka ^^

2010-10-12 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0