det här har växt i mig åh så länge nu

håkan hellström - regnmoln brukade jaga mig och nu jagar jag morgonen längs avenyer

Idag har jag och Sixten gått lös och varit överambitiösa och skrubbat sönder badrum. Alla rengöringsmedel borde heta nåt i stil med Sixten. Sen har jag Sofia och Julia varit hurtbullar och gått runt munksjön och sprungit ifrån en blind, och så har jag ätit mackor, sen inget mer.

Och idag, om en vecka släpper Håkan Hellström sitt nya album. Om en månad ser vi Håkan Hellström live i Skandinavium. I löööv Håkan Hellström.

Min syster efter mina små glädjehopp efter denna fantastiska insikt- jag tycker synd om dig, det enda du har att se fram emot i livet, det enda som gör dig lycklig är Håkan Hellström. Du borde skaffa en pojkvän.

Jävla tjat här om att jag ska skaffa mig en pojkvän ska jag säga er.

Jag - åååh imorgon är det fredagsflörten i Christer i P3, rooligt!
Pappa - jag ska anmäla dig dit! vart gör man det? det finns säkert på hemsidan..

Mamma&pappa - vi tänkte starta facebookgruppen "vem vill dejta vår dotter?"

Mamma&pappa - du kanske borde skaffa dig en unge så du kan va med i ensam mamma söker? eller bli bonde och vara med i bonde söker fru?

Mamma&pappa - du har inte funderat på nätdejting? det verkar va det nya!

Mamma&pappa - är du säker på att du inte är lesbisk?

Mamma&pappa - en av peab-killarna som jobbar här utanför är jättesöt! han kommer hit imorgon och vill låna lite el, då är det du som ska öppna dörren!

Mamma&pappa om idol-Daniel eller vilken ung söt kille som helst på tv - honom får du gärna komma hem med!

Mamma&pappa - min kollegas systers fasters brors flickväns kompis är tydligen jättesöt, du kanske borde träffa honom?

Jävla tjat. Tänk er att ha det såhär varje dag, hele tiden. Dom är mer desperata än jag ju. Men så firar dom 20års bröllopsdag idag, grattis. Så denna pojkvänshysterin har väl uppkommit i och med att de börjar frukta att jag aldrig kommer få uppleva en 20årig bröllopsdag, eller att jag inte kommer kunna ge dom några barnbarn. Snälla, jag är ju bara 19..

egentligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig för jag blir aldrig kär i nån sånt där är slöseri med tid... men då slösar vi bort våra liv!



Kommentarer
Postat av: Julia

haha springa ifrån blinda är en del av din charm ;)



Hurtigt va oss, men mest trevligt!



Äsch skit i tjatet, sålänge du mår bra :D en pojkvän kan du ha senare det är inte lätt när man jobbar som ett mongo med mongoschema...



Och barnbarn går att skaffa på annat sätt ;)



faast du är ju bara 19 :D

2010-10-06 @ 20:56:16
Postat av: Papi

Håller med Julia... ;-)

2010-10-06 @ 21:11:08
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHA HA HA....

2010-10-23 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0