det snurrar i min skalle

familjen - jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen

igåår hade jag roligaste kvällen på länge, i världens tuffaste outfit, med habos roligaste människor, och ja, allt var bara skitkul helt enkelt.

nu vet jag vad du kommer att säg och det känns som första gången

och tog igen för några veckors missad sömn också, så väcktes vid fyra. sköönt.

kom vi visar dom att det är vi men det visste alla redan

och nu ska jag sörja lite över min totalmosade mobil. som jag backade över med bilen igår. jo det är sant. tänkte att gott, nu kan jag ju köpa mig en iphone istället. fast eftersom jag inte brukar kunna ha en mobil längre än i ett halvår utan att antingen tappa den i vättern, låta den bli stulen, eller köra över den med bilen, så får det nog bli nån billig skittelefon istället.

ut springer du iväg med mig ja hör du hur dom sjunger?


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för den ;)

2010-10-31 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0