don't come up to me and say you like it

shout out louds - it's better if you say you hate it, that's the truth exactly

ne, vet ni vad. idag har jag ätit mcdonalds mat (and i'm loving it!), klämt i mig en halv chokladkaka, och ska äta pizza ikväll. även fast jag inte är tjock (än, det är bara en tidsfråga) mår nog min insida inte särskilt bra. eller mitt huvud. och så är jag som sagt sveriges största tävlingsmänniska, och hatar att förlora mot mig själv. så ska rulla bort från datorn och ta mig upp till spåret idag igen. varför ska allt man blir tjock av (läs: godis, läsk, skräpmat) va så gott och allt man blir smal av (läs: grönsaker) så jävla äckligt? om man kunde äta allt man vill som är gott, och ändå slippa träna, skulle mitt liv va perfekt.

when we go out dancing I don't want to be bothered I just want to be bothered with real love

hm, efter springturen kanske jag borde äta upp resterande halvan av chokladkakan... det är jag värd!

so I heard it's no good to run but it feels so much better now that it's done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0