huvudstupa hjärtat först

jakob hellman - där gick han hem, hem igen med allt han hade med sej när han kom

min lycka blev kortvarig, ska jobba imorgon i alla fall. så jag tänkte gå och sova nu. men tänkte, att nån måtta får det vara, kan inte gå och lägga mig innan nio. ibland undrar jag om jag är 19 eller 90? jag har nog en pensionärssjäl.

och om man ser på henne så ler hon åt allt än så länge

eftersom min lediga dag har spenderats att kolla på tv, städa, tvätta, dricka 7 koppar te, och spela kort. som sagt, 19 eller 90?

jag sa: "Städa upp och vädra ut, allt är över allt tar slut"




där gick han hem igen men hon min vän,

men nej, jag är 19, tog ju för bövelen (för bövelen, ett uttryck som borde användas oftare) studenten i somras. därför pryds nu min vägg och tidigare ytterst symboliskt tomma ram av denna underbara bild.

hon är mellan väggarna som undrar: "var är han nånstans då?"

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är hedrad över bilden på din vägg :D jag ska med pryda mina ramar med något.

Jag kan inte säga att den är vacker, men det är iallafall jävligt mycket känsla, fle bövelen!

2010-10-26 @ 22:39:50
Postat av: Julia

Oh äntligen behöver man inte verifiera med jävla oläsliga bokstäver :P

2010-10-26 @ 22:40:41
Postat av: Linda

haha, känn dig hedrad och jag tycker den är supervacker :D och herrejesus vad mycket känsla det är! :)

2010-10-27 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0