maybe just sad

mando diao - lord I'm aching so hard to see this world

håkans
nya är så bra att jag var tvungen att sitta kvar i bilen en halvtimme och lyssna klart på hela när jag hade kommit hem. tur var det, eftersom jag parkerade så snett att jag var tvungen att göra om det när tanten med bilen bredvid inte kom in i sin bil. höhö

full of anger, hate and empty words

nu sitter jag med internetdosan i högsta hugg och ska betala räkningar, vuxenpoäng!

is it easy for them to feel free

och så har jag oförklarliga smärtor i mitt vänstra lillfinger. och nu också i hjärtat. en liten hjärtattack kanske?

or am I just too blind to see?

förresten är det sånt här som får mitt icke existerande djurvänshjärta att smälta. grät lite igår när dom visade hur en hund simmar ut i havet varje morgon och leker med sin kompisdelfin, åh, på ellen degeneres show. men sen grät jag igår också när mamma sa att jag var flötig i håret. gråtandet har biologiska förklaringar (pms)... i alla fall så kom jag och tänka på christian the lion, som är så fint. åhåhåh. gråter lite till.

det har också biologiska förklaringar att jag sitter på youtube och kollar djurklipp, händer väl aldrig annars. nu ska jag gå och kolla på lejonkungen och gosa med hunden tror jag.

jump jump baby baby baby

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha Cdon-räkningarr eller (;

2010-10-21 @ 15:13:38
Postat av: Julia

Jag älskar lejonet, gråter varje gång!

2010-10-21 @ 16:25:51
Postat av: Linda

haha, nej faktiskt inte! mobilräkning... och ginza... höhö



jaaa, bäste lejon!

2010-10-21 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0