men ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö, och vem vill leva så?

lasse lindh - svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som du och jag som tror och hoppas och tänker att nu så nu är det väl äntligen våran tur att träffa nån

Det tar aldrig slut med förbluffande faktan här i blogget. Idag har jag skickat ett argt mejl! Jag brukar inte bli arg, och om jag blir det säger jag inte ifrån (familjen räknas inte..). Men nu jävlar.

som behandlar oss väl kysser mig ömt och brutalt sover sked håller hårt både morgon och kväll

Hejsan!
Jag beställde för någon månad sen (9/9) en höstjacka, ordernummer ***.
Skulle få den inom 5-7 arbetsdagar, men det fick jag inte.
Jag fick ett nytt mejl om att den istället skulle komma den 10 oktober, alltså en månad efter beställning, inte en vecka.
Nu har jag fått ytterligare ett mejl om att den kommer den 25 oktober. Eller, "skickas omkring 25 oktober", som det verkar nu med er kanske den inte kommer förrän i december?
Så jag vill inte ha jackan längre, och ni behöver alltså inte besvära er med att skicka den.
Tack,
Linda.

dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar och om dom bara gav oss chansen

Riktigt odrägligt eller hur? Hoppas mina "tuffa-till-dig-och-sluta-va-en-mes"-kursledare är stolta över mig höhö

jag ger dig inte min morgon och inte min dag du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag

Nu ska jag fortsätta kvällen med att mysa med te och Lasse Lindh. Som kanske är Sveriges mest underskattade artist?

hela underbara, unika jag inte något så fjuttigt som en morgon och en dag

Kommentarer
Postat av: Julia

Skitbra argt mail, du vet att jag blir stolt! Men det hade vart ännu bättre om du inte hade skrivit tack på slutet ;)



en fråga bara, kommer du få betala jackan ändå? Annars får du skicka ett till argt mail ;)

2010-10-05 @ 19:30:59
Postat av: Linda

haha, visstfan, tacket drog ner min tuff-status!

nej, jag tänker då inte betala ett öre :) och om dom försöker tvinga mig kommer dom arga-mejl-spammas ;)

2010-10-05 @ 21:27:55
Postat av: Papi

Linda, även när du är arg låter du rätt snäll. Finns nog mer att göra! Men det kanske är för jag känner dig... ;-) Ta ingen skit!

2010-10-06 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0