paper dreams honey

the kooks - I was told that someday you'd be on your way to better things

Omröstning! (exklusivt för alla mina tre läsare): vad gör ondast att slå i? Knogarna, armbågen eller den lille knölen på foten? idag har jag slått i alla tre, svurit högt av smärtan, och velat gråta, fast låtit bli. nåå?

so now you pour your heart out

och inte nog med eländet. varit så äckligt sötsugen hele dagen. tror jag lider av kronisk sötsugenhet. tack och lov att denne allvarlige sjukdom förmodligen är genetisk, så att min fantastiska mor ger mig två marabou-rutor så fort hon kommer in genom dörren, och därefter slänger upp pepparkaksburken på bordet. mmm.

you're telling me you're far out

pepparkakor borde förövrigt vara sveriges nationalkaka. om det finns nåt sånt? annars borde det finnas. och gilla årets pepparkaksdebut! fast, åt det säkert ända in till april... och sen på Peace & Love också... varför ska något så gott bara få ätas under en av årets årstider? just det.

it's not about your make-up or how you try to shape up to these tiresome paper dreams


Kommentarer
Postat av: Julia

Av dina alternativ skulle jag nog ta fotknölen, men annars skulle jag nog säga näsan eller tårna :P



och jag lider med av kroniskt sötsug, men det är ju så gott att åtgärda :D

2010-10-20 @ 00:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0