river en vacker dröm

håkan hellström - jag kommer göra dig besviken, jag kan inte stanna länge

stannade hemma från jobbet idag, helvetesjävlamigränjävel, och sov lagom tills posten öppnade 1500. stod där, i nyvaken frisyr, maskara ner till hakan, mysbyxor à la pyjamasbyxor med bara fötter instoppade i foppatofflor och kikade in genom luckan när dom tog ner STÄNGT-skylten. geee mig min skiiiiva! ville jag skrika, men var mer softisikerad än så. så softisikerad man nu kan bli i vilding-look.

river en vacker dröm, när alla vill se dig dala nu som håkan hellström

sen har jag spenderat andra halvan med att stänga in mig på mitt rum, bara jag, håkan hellström och 2 steg från paradise. och herregud. helt jävla underbar. skulle kunna recensera den, förklara låt för låt hur jävla bra den är, men bättre att bara lyssna på mästerverket istället. men kan ju säga att han skriver finare texter, och sjunger finare än någonsin. och när han sjunger "håkan, du var bättre förr"? bullshit.

jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0