så nära ligger sömnen under alla täcken sval

kent - svept och gömd i filtar plast, nylon, cellofan

det snöar massa. jag tycker snö är fint.

jag tappar mina kläder jag tappar värmen grad för grad

men mest tycker jag att snö är för kallt. och ogilla att det blir halt. som i sin tur leder till att habo station blir idioternas mecka. det roligaste haboidioterna vet är att köra runt runt i sina epatraktorer tio meter från mitt eget mecka, min säng.

nu skakar mina händer värre varje dag

så dom kommer böna sönder. (att ha använt orden epatraktorer och böna i samma blogginlägg får mig att känna mig som den lantis jag egentligen är..) så jag kommer inte kunna sova inatt. som tur var har jag bunkrat upp med varm mjölk, bästa tipset när man inte kan sova. dock hjälper det inte så mycket mot oljud.. hmm..

som cesium & syre brinner jag alldeles klart & det känns som om jag glömt någonting kvar

förresten är celsius ultimata höstlåten när det börjar bli mindre än noll celsius ute. så alla borde lyssna på den. godnatt

det har hunnit bli oktober nu fryser gräset & går av & jag hatar allt som böjs & går av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0