she has no time

keane - you think your days are uneventful and no one ever thinks about you

Om det fanns ett pris för "tröttast i Sverige" skulle jag ta hem förstapriset. Och när jag ändå är igång och får pris, kan jag ta "ofräshast i Sverige" och "torrast i Sverige". Allt detta kombinerat gör att jag ser lätt misshandlad ut, att jag blivit påkörd av en lastbil, och att jag har skrubbat mig med sandpapper. Så fräsch kan man va en fredagkväll!

but we're all the same and she can hardly breathe without you

En fredagkväll som ska spenderas med min bästa fredagsvän - TVn. Hell's kitchen och idol. Sen däremellan ska jag hinna lyssna igenom Anttilas senaste också. Och försöka hålla mig vaken.

think about the lonely people

Och sen ska jag göra nåt åt tröttheten. Att jobba 6 dagar i veckan är lite för jobbigt tror jag. Och senaste helgen jag var ledig både lördag söndag var 10-11 juli. Den ni! Skrev det enbart för att folk ska tycka synd om mig, så gör det. Men, det är självvalt så jag får skylla mig själv.

then think about the day she found you or lie to yourself and see it all dissolve around you

Men köpte lite kläder idag, för att belöna mig själv. Kläder som jag aldrig kommer kunna använda ändå, eftersom man jobbar hela tiden. Och den insikten kan bara botas med världens bästa medicin. Godis!

lonely people tumble downwards my heart opens up to you

Och det kanske verkar som att jag fått mig en släng av höstdepressionen, men faktiskt inte. Jag mår bra, jag är glad, fast just nu är jag för trött för att vara nånting.

when she says she says she has no time for you now

Kommentarer
Postat av: julia

Varför får inte våra facebook-mail stå med? det var ju en viktig del av fredagskvällen!



Och försök inte lura mig, jag har sett när du skrubbat dig med sandpapper, you lööööv it ;)

2010-10-02 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0