take my photo of the wall if it just won't sing for you

jet - 'cause all that's left has gone away

nu, tisdag onsdag, är jag ledig! första gången på 8 veckor jag är ledig två dagar på raken. nästan så jag borde unna mig en mini-semester. nån som vill åka nånstans?

and there's nothing there for you to prove

annars händer det noll i mitt liv, så jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.

oh, look what you've done

skulle kunna berätta om att jag är lite ledsen för att det är sista avsnittet av lite sällskap ikväll. tråkigt.

you've made a fool of everyone

eller att jag har suttit och klippt och klistrat i mitt konsertalbum, och längtat sönder, och tänkt att fan va kul det var på peace&love (jävla tjat, men jag lever på det resten av året, okej? det och studenten typ.) och tänkt att HERREJÄVLAR det är bara 12 dagar tills vi ska till skandinavium. roligt.

oh well, it seems likes such fun

nu ska jag spendera kvällen med att kolla på tv, dricka minst 3 koppar te, ignorera min migränhuvudvärk (jag tror jag jobbar för mycket) och njuta av att jag inte ska ställa nån klocka imorgon. gott!

until you lose what you had won



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0