it started feeling like October

jack's mannequin - so they made my life into a movie, as if I could forget those years

det har varit en helg i MUSIKENS tecken. fredagkvällar ärlikamed idol, och reklampauserna ärlikamed facebookkonversationer. och facebookkonversationer ärlikamed tråden, i MUSIKENS tecken. så jag slapp se idol i min ensamhet och kommentera för mig själv. och vi är så roliga. i MUSIKENS tecken är för övrigt den bästa grejen som någon människa någonsin har kommit på, uppfinnaren av hjulet eller skaparen av godis eller av något annat fantastiskt ting, kan slänga sig i väggen för sofia forsander. mina tre vänner och jag har här med facebook och spotify tillsammans skapat världens bästa spellista. i hela världen. så resten av världen, var avundsjuka.

but I know where the time's gone just how well my mind's been wandering

förresten, om nån försöker sno denna fantastiska idé, så får ni betala stora pengar till sofia, som har tagit patent på det. fast nu ljög jag. men hon skulle kunna.

when it's late don't stop looking

jag älskar internet, och tack för att jag föddes i rätt årtionde.

where my eyes turn to glass, don't stop

på lördagen träffade jag mina i MUSIKENS tecken vänner live, in person, mycket trevligt det också, och jag älskar hockey. fast nu ljög jag. jag skulle kunna ägna ett blogginlägg som tar en timme att läsa hur tråkigt hockey är. men vi hoppar det va?

hello is there anybody out there?

idag har min söndag gått i MUSIKENS tecken i och med att jag har köpt mig två album, vad gjorde man innan mediamarkt? haft en förjävla jobbig helg på jobbet, och när jag tycker synd om mig själv så piggas jag inte upp genom att tröstäta godis, utan av cd-skivor och musik. fast nu ljög jag. cd-skivor, musik OCH godis. såklart.

hello, I'm only getting farther, oh

och mina vänner påstår att jag är mytoman?


Kommentarer
Postat av: julia

Du är världens snällaste mytoman :D (jag jlög inte)



hihi puss på dig och i MUSIKENS tecken, och allt vi gör, för vi är bäst :D

2010-10-10 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0