I'm on a mission and I'm gonna get away

mando diao- god knows, I ain't sleeping but I want my line

förlåt för överaktiviteten.

god knows, I ain't happy so I want it bad tonight

nånting slog mig just, när jag sitter och äter daim. vart sjutton har polly chokladkaka tagit vägen? jag älskade den. min trogna följeslagare på oräkneliga tåg/bussresor. men den är borta.. tråkigt. nästan lika tråkigt som när dom tog bort dumle banan, som kan ha varit den godaste godisen i världshistorien. tack och lov att jag har mitt trick, det enda jag har, men också världens bästa, som gör att dumle banan kommer följa med mig hela livet. lysmelk+skumbanan. perfekt.

god knows, I've got nothing so accept my time

och så hade min kusin ett allvarligt snack med mig nyss. "linda, det är nåt jag har velat säga till dig länge nu... höhö är det fulaste jag vet! det är bara du skriver så! det är värre än LOL. varför inte bara skriva haha som alla andra? neej, då ska linda östlund va speciell och skriva höhö. är det du själv som har hittat på det eller vad? du måste sluta". är det nån mer som känner så..? för isåfall ska jag jobba hårt att bli av med mitt höhö-missbruk.

god knows - it ain't easy to behave in this spotlight

och nu ska jag snart återgå till att se på fotbollen. sverige suger så det är inte så roligt. det roligaste är ungefär att sveriges ena back heter Safari. höhö

oh brother can you help me out

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar aktiviteten :D



och jag använder nog höhö lika ofta, så sluta inte! Och lol är värre!



Höhöhöhö

2010-10-12 @ 21:44:59
Postat av: Fredrik

Höhö

2010-10-12 @ 21:53:26
Postat av: Linda

höhö

2010-10-12 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0