du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår, men i själen din, ja långt långt in ekar tonåringens vrål

kent - och så släcker dom ner, för en sista stilla chans

bara för att jag hittade den här och blev alldeles nostalgisk när man minns bilddagboken-tiden. och att man gjorde sju såna här listor, varje dag. så för att bejaka 14-åringen inom mig! och för att jag fortfarande tycker det är lite roligt...:

VAD LYSSNAR DU MEST PÅ JUST NU?
Håkan Hellström. Såhär i skivsläppsdagar är det svårt att göra annat..

NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN
Rob Thomas - Now comes the night

VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
Vadsomhelst med Lady Gaga/Justin Bieber..

FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?

Kent, Håkan Hellström.

BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
Ludwig Bell.

BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
hm, lyssnar knappt på kvinnliga röster. men, annika norlin aka säkert aka hello saferide

BÄSTA MANLIGA RÖST?
Jocke Berg.

VILKEN MUSIKSTIL LYSSNAR DU MEST PÅ?
Indiepop -rock.

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL BLI GLAD?

Håkan Hellström. Såklart.

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL LUGNA NER DIG?
Paus. Mmm.

VAD LYSSNAR DU PÅ INNAN DU GÅR PÅ FEST?

familjen, som helst lyssnas på under fest också

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU LAGAR MAT
?
Jag lagar inte mat

SENASTE KONSERTEN?
Kent? fast ne, anttila och hästpojken var det ju..

HAR DU NÅGONSIN DEJTAT EN MUSIKER?
In my dreams

VAD TYCKER DU OM KLASSISK MUSIK?
Tråkigt.

VAD TYCKER DU OM COUNTRYMUSIK?

Värsta som finns.

LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?

Nepp, bara i några sekunder när time to say goodbye, con te partire, börjar spelas i spellistan, som jag nu blev påmind om att jag skulle ta bort därifrån..

OM DU VAR ETT INSTRUMENT, VAD SKULLE DU VARA DÅ?
Gitarr, akustisk sådan.

VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
Håkan Hellström

DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?
alla lejonkungenlåtar i hela världen.

SÄTT PÅ EN LÅT SOM AVSLUTAR DEN HÄR LISTAN FINT.

kent - klåparen, för att jag lyssnar på den just nu, och för att den är superduperfin.

Okej, resultaten blev inte lika roligt som när man var 14, och jag har nu insett vad tråkigt insnöad jag är på min musik. som faktiskt är den bästa musiken i världen. så varför ska jag behöva lyssna på nåt annat? vore onödigt tycker jag..

och allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans och allt är som förut

Kommentarer
Postat av: julia

Det mest fjortonåriga svaret var ändå: Jag lagar inte mat



hahahah

2010-10-12 @ 19:24:29
Postat av: Linda

haha, det är illa.. ;) i köket är jag inte ens fjorton, mer en sjumånadersbebis

2010-10-12 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0