just a small town girl

journey - hiding somewhere in the night

händelserik helg, med idol-kväll LIVE, med tacos, med godis, med kröker samma morrhår och med världens bästa sällskap.

living in a lonely world

med jobb med stress och med pengatjänande.

a smell of wine and cheap perfume

med överraskningsfest med dålig musik men med dans, med lek och med sång och med stagedive i en buske.

for a smile they can share the night

på tal om nåt helt annat så älskar jag att bo i habo ibland. när man kan gå ut i sina för stora, rosa pyjamasbyxor med apor på och bussen kör förbi, och man bryr sig inte. jag kanske är småstadstjej i alla fall?

and it goes on and on and on


men jag har samma trasor, går och kröker samma morrhår
jag minns varenda scen ifrån vår film

Kommentarer
Postat av: wendel

världens BÄSTA musik :D

2010-10-18 @ 09:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0